تقدیر روئسای سازمان های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و بسیج جامعه کشاورزی فارس از مشارکت بهره برداران و کارشناسان در انتخابات
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 12 اسفند 1402
    
تعداد بازدید: 555
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/12/12

روئسای سازمان های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس در پیامی از مشارکت پرشور بهره برداران و کارشناسان این سازمان ها در انتخابات روز گذشته قدردانی کردند‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم فارس، محمدجواد احمدی و سعید حسن شلهی در پیامی مشترک نوشتند:

حماسه حضور و مشارکت ملت ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه عظیم و سرنوشت‌ساز انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بار دیگر برگ زرینی در تاریخ کشور رقم زد و عظمت و اقتدار مردم سالاری ایران اسلامی را به رخ جهانیان نشان داد.

حضور آگاهانه و بصیرت‌مندانه شما در مسیر حاکمیت ارزش‌های تمدن‌ساز اسلام، استقرار مردم‌سالاری دینی و میراث تاریخی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در تعیین سرنوشت کشور، نشان‌دهنده پایبندی عمیق امت شهیدپرور به نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، لبیک به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی و میثاق با شهدای والامقام است.

بی‌شک این حضور پرشور مردم به ویژه خانواده بزرگ بخش کشاورزی علی الخصوص بهره برداران، کارشناسان، مربیان، محققین و اعضای سازمان های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و بسیج جامعه کشاورزی استان فارس، در این مقطع حساس، پیامی روشن به دشمنان نظام اسلامی بود که ملت ایران همواره در صحنه حاضر بوده و خواهد بود و با انتخاب افراد اصلح و کارآمد، شاهد شکل‌گیری مجلسی قدرتمند و متکی بر مشارکت حداکثری مردم در راستای پیشرفت و آبادانی کشورمان باشیم.

اینجانبان ضمن تبریک یوم الله 11 اسفند 1402 و خلق حماسه باشکوه انتخاب عزت و اقتدار ملی، از حضور پرشور و حداکثری شما بهره برداران و اعضای فهیم در انتخابات، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیق و سربلندی ملت ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسألت می‌نماید.

محمد جواد احمدی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس

سعید حسن شاهی رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی فارس

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس